Post by ammamolade on Mar 11, 2022 18:42:01 GMT -9
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ice Skating Ballerina ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ice Skating Ballerina IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode mere guld ▞▞▞
▞▞▞ Ice Skating Ballerina 2022 version ▞▞▞
Ice Skating Ballerina როლური თამაშები hbn
Spillet var fantastisk i starten. Betalt for den fulde version. IMIDLERTID. Dette spil indeholder ingen opdateringer. Ingen nye indstillinger eller outfits eller hår osv. Og det største for mig er, at der kun er fem sange at vælge imellem. Jeg forventer MEGET mere end dette. Kreativiteten er MEGET begrænset. Ikke engang nogen sociale aspekter. Jeg vil anbefale IKKE at betale for den fulde version. Der er kun en begrænset mængde sjov og tilpasning, indtil udviklerne gør noget drastisk.
Dette spil er okay, men det har brug for flere gratis ting, hvordan kan du nyde et spil med desværre 90% af tingene er låst, der er mange ting, der skal låses op, i det mindste hvis du ikke kan låse dem alle op, så låses op de vigtige, der er: dansene og tøjet. Hvorfor spilde penge i et spil? Jeg mener hvorfor? Spillene er til underholdning og ikke til noget andet.
Dette spil er fantastisk, men har brug for flere gratis ting, det har ikke spa, hospital, billede, de burde prøve at få det til at fungere
Dette spil er virkelig sjovt
For mange annoncer for dette kvalitetsspil
Spillet er fantastisk, men det er til buffering 🤨🤨😣😣
meget godt, men for mange fejl i spillet, jeg elsker stadig ideen
Det er dejligt, men når du ser fantastisk ud, og din partner ligner en dumbo, er den bestemt grim, så der burde være flere muligheder for din partner
Dette spil er super lækkert. Men det er meget svært at vaske shampooen af hendes hår. Ret det venligst.
Jeg kan godt lide det, når du kan vælge dit outfit
Fantastisk app, men du skal betale for at komme ind på hospitalet og sparren😢 Men det er i hvert fald en fantastisk gameee😊
Det er fantastisk, men de fleste af tingene er låst. Bedre at opdatere dette.
Misforstå mig ikke, jeg er helt vild med at spille dette spil med min 6-årige niece, men jeg synes, det ville være fantastisk at få en opdatering med nogle nye farverige outfits og endda måske endda en ny frisure med farver.
Det eneste problem er, at du har brug for flere penge for at låse op for kjolen og det hele. Jeg vil bare have, at der skal indføres point, som vil øge pengene, så vi kan købe de bedre. Desuden bør der indføres nogle nye funktioner som fitnesscenter, festsal
Dette spil er fantastisk, men hospitalet og fotos og spa er lukket, det er ikke okay, men det er sjovt, og jeg er ligeglad med at vinde, fordi det bare er et spil, og spil det ikke at vinde dette spil er ikke uhyggeligt, ikke uhyggeligt og ikke hjemsøgt, det vil være forfærdeligt og partneren er god, men vi er den anden partner. Lås op, jeg havde brug for nogle svar, hvem gør, at dette spil er sejt, dejligt, godt, og laver en masse spil, tak så meget jeg spillede, at i dag var det fantastisk klippet hår, negle vælg outfit I skye note
Det her 🎮 er super spændende
Jeg kan virkelig godt lide spillet, jeg kan godt lide, hvordan telefonen kommer op, og du kan sende en sms, og den svarer, det er fedt, der er så mange ord til at beskrive det!!!😁😉
Jeg hader det, jeg ville ikke give det nogen stjerne, men det er ikke nemt at skabe et spil, det er derfor, jeg giver dig en stjerne😡
Det er meget sjovt, men langsom at downloade!! Det tager 2 hele dage at downloade
Du gav dette spil to stjerner, fordi jeg er nødt til at låse alt op!!!!!!!
du skal gøre musikken højere og cherringen mindre høj og ofte
Min datter siger, at hendes yndlingstræk ikke er åbne både i single og partner, og det er sandt, at I ikke åbner de gode træk kun dårlige, og I vil stadig ikke give spillerne 1.
Jeg kan godt lide spillet, det er så sjovt at spille, jeg elsker, hvordan jeg kan klæde min karakter på, og det meste er skøjteløbsdelen, den er så smuk
Ice Skating Ballerina Игре улога qyml
Tasty Town - Cooking & Restaurant Game கேஷுவல் ohyo
Det er et meget flot spil, men det ville have været bedre, hvis det var online🤗
Først var det fantastisk. SÅ POPPER EN ANNONCER OP, OG DEN AF EN DAME I BRUSERET OG TÅGER, DER DÆKKER HENDES KROP, OG SÅ TØRREDE DU TÅGEN VÆK, OG HUN VILLE STØNNE, SOM MANDEN TØRREDE TÅGEN, DER DÆKKER HENDES KROP. Kids spil im på mine brødre telefon det en hel frickin kids spil du giys har brug for at slippe af, hvis de typer annoncer som kom nu! 😡😡😡😡😡👎👎👎👎👎👎👎👎👎🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕👊 👊👊👊🤛✊👊👊🤬🤬🤬🤐🤬😰😡🤐😠😠😠😠😠😠😠😤😤
Jeg vil have alt gratis dans og outfit spil for injoy ikke give penge, så har du løst dette spil, så giver jeg 5 stjerner
Dette spil er fedt, jeg elsker det!!!!
Jeg kan godt lide det, jeg elsker dette spil, det er så smukt, men nogle er låse og lidt fejl
Dette spil er indtil videre godt, men jeg kan ikke bruge ting som spa og meget mere, og mange dansetrin er også låst, men generelt er det det bedste spil
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, men grunden til, at jeg sætter en 4 er, fordi der er for mange annoncer, så andre end, at jeg elsker dette spil
Det er det bedste spil nogensinde
I mennesker er så grådige, det her spil ville have været det bedste, men i tillader ikke at gå i butikken ehhhhhh jeg kunne ikke lide det på grund af jer mennesker
Det er rart, men vi har ikke åbnet for mange butikker, jeg har kun dette problem
Det er ok, men hvert 5. sekund dukker der en annonce op
Det er meget dårligt, alt det er bare annoncer og ingenting, og de fleste af de ting, du skal betale. Jeg så en annonce, og den låste ikke op, den sagde bare betal for at købe. Download ikke der kun annoncer for at få det du ønsker.
Jeg elsker ballet og skøjteløb så perfekt spil. Heller ikke én tilføjelse endnu. Selvom jeg fik andenpladsen så slemme gange. Men perfekt spil.
Det er godt, men det bliver ved med at låse min telefon og det store spil, du skal købe. 3 1/2
Det er sjovt
Jeg elsker virkelig dette spil, det er så fancy, og du kan lære nye ting herfra. du kan skøjte, og hvis du vil være ballerina, giv aldrig op fyre, og du vil aldrig 🤞❤️😍 ved, hvad der vil bringe dig i fremtiden
DET er rart, jeg kan lide det, men usahay, jeg er vred, men det er det bedste
Spillet er så fedt, men der er for mange annoncer, og næsten alt tøjet er låst. Men også næsten alle steder er låst og man skal købe pladserne . men ellers er spillet virkelig rigtig rigtig fedt.
Det er sååå sjovt, men det er lidt dumt at betale for ting.
Bailarina de Patín en Hielo Juegos de rol fcf
Ice Skating Ballerina RPG tzbo
Det er et meget flot spil, og jeg kan godt lide det, du bør også prøve dette spil, især for piger til danseformål.
아이스 스케이팅 발레리나 - 댄스 도전 아레나 롤플레잉 ttub
Hej, jeg kan godt lide dette spil, men et problem er, at det hænger mange gange, og jeg kan ikke vinde eller blive 1. på noget tidspunkt, men før jeg downloadede det, blev jeg altid først, så tak tak i hængeproblemet, held og lykke gyo
For lang til at indlæse. Ret det, for jeg vil virkelig gerne spille det!! Men godt spil!!
Ikke godt, det er et ok spil, de fleste ting er låst